تابلت های سایرو حس هیجان دوباره

تابلت سایرو

تابلت های سایرو با درصدهای مختلف کاکائو برای ذائقه و سلیقه های متفاوت


احتمالاً اخیراً در مطلبی خوانده‌اید که باید با برداشتن میم مشکلات خود، آن‌ها را به شکلات تبدیل کرد. از نظر روانشناسی واقعا شکلات‌ها معجزه می‌کنند! بارها برای هرکدام از ما پیش آمده که در عین عصبانیت یا خستگی، با خوردن یک شکلات کاکائویی یا شیری دوباره احیا شده‌ایم.  انگارنه‌انگار که تا چند دقیقه قبل اصلاً حال خوبی نداشتیم. شکلات‌ها به‌خصوص انواع تابلت یا شکلات تخته‌ای، به‌حدی تاثیرگذارند که مدتی‌ست نوع جدیدی از مدیتیشن به نام مدیتیشن با شکلات تلخ معرفی شده است. این مدیتیشن برای کاهش هیجانات منفی و استرس به دنیای روان‌درمانی میباشد.

طبق مطالعه معتبری که در سال 2017 در ژورنال پزشکی نیوانگلند منتشر شد، کاکائو دارای ماده مفید گیاهی به نام فلاوانول میباشد. نوعی آنتی‌اکسیدان از دسته فلاونوئیدها که اثرات ضدالتهابی و ضدسرطانی کم‌نظیری دارد. طبق تحقیقات دیگری، این ماده عالی به بهبود جریان خون و عملکرد اعصاب مغز بسیار کمک می‌کند. همچنین سطح اکسیژن مغز را برای حداقل 2 ساعت افزایش می‌دهد. در مطالعه‌ای مصرف انواع شکلات تابلت کاکائویی و تلخ به مدت سه ماه، باعث افزایش قدرت حافظه و قدرت شناختی مغز گردید. افراد مورد مطالعه با رنج سنی 50 تا 69 سال بودند. طبق گفته بسیاری از پزشکان مصرف مداوم انواع شکلات تابلت می‌تواند سرعت روند بروز زوال عقل در سنین میانسالی را کاهش دهد. علاوه بر این، اثراتی که این تنقلات دوست‌داشتنی بر سلامت قلب و تنظیم فشار خون دارند را نباید نادیده گرفت.

طعم‌های متمایز و کیفیت عالی انواع شکلات تابلت (تخته‌ای) سایرو مدت زیادی است که خودنمایی کرده و گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است. کافی است فقط یک بار آن‌ها را امتحان کنید. حس هیجان لحظه‌ای و آرامش بعد از آن را با طعمی ویژه از محصولات سایرو تجربه کنید. طعم‌هایی بی‌نظیر که مطمئناً هرگز آن‌ها را فراموش نخواهید کرد!

انواع تابلت‌های سایرو

در حال حاضر سایرو برای شما ۵ طعم مختلف را در نظر گرفته است که هرکدام دنیای متفاوتی برای خود هستند. در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

شکلات‎های تابلت تلخ سایرو با سه درصد مختلف کاکائو

سلیقه افراد در مورد میزان درصد کاکائو و طعم شکلات‌های تلخ متفاوت است. سایرو شکلات‌های تابلت تلخ خود را با سه درصد 55، 65 و 75 عرضه کرده است تا به حس متفاوت همگان احترام بگذارد. یک میان‌وعده خوب که می‌تواند همراه همیشگی حس آرامش شما باشد.

شکلات تابلت سفید قهوه فوری سایرو

اگر به دنبال احساس طعم جدیدی از شکلات سفید هستید، پیشنهاد می‌کنیم این شکلات تخته‌ای سایرو را امتحان کنید. چرا که مطمئنا یک تجربه جدید از حس خوب طعم قهوه را برای شما دارد.

شکلات تابلت کاکائویی کریسپی سایرو

شکلات کاکائویی حاوی کریسپی سایرو از نظر بسیاری از طرفداران آن واقعا شیرین و خوشمزه است. ترکیب طعم و کریسپی آن با چای داغ امکان ندارد لبخند رضایت را به لب نیاورد. در عین حال حس کریسپی‌های آن زیر دندان، برای هرکسی جذاب و جالب است.

با توجه به هیجانی که هرکدام از این 5 طعم می‌توانند برای شما به ارمغان بیاورند، پیشنهاد می‌کنیم همین امروز برای تهیه آن‌ها اقدام کنید. با نگهداری آن‌ها در کشوی میز محل کار یا کابینت منزل، لحظات کم‌نظیری را به همراه یک نوشیدنی دلچسب مانند چای یا قهوه برای خود رقم بزنید.

مشاهده شکلات های تابلت (تخته ای) سایرو

مقاله

تابلتتابلت تلخشکلاتشکلات تابلتشکلات تخته ایشکلات قهوه فوریشکلات کریسپیهیجان

دیدگاهتان را بنویسید